Sunday, March 7, 2010

Blog Bisnes Ummi dah dilancarkan!

Alhamdulillah, akhirnya hasrat ummi utk membuat blog bagi menjual brg yang ada kaitan dgn ummi, baby akhirnya terlaksana juga. blog tu ialah mumshoppe. Mudah2an satu hari nnt ummi ada outlet sendiri..emee.

So kepada rakan-rakan ummi yang selalu jumpa ummi, boleh dptkan barang2 yang ummi jual dgn harga berpatutan, cantik2 dan tak perlu lagi online dan byr postage. Ni bagi yang selalu jumpa kat mana-mana dan dlm program lah ye. Nie kat bawah ni just one of the product yg ummi jual.. baby romper gift set. cantik tak? Ha.. kalau ada kawan2 yg susah nak cari gift utk kawan, saudara mara yang baru lepas bersalin, meh beli ngan ummi. Murah je. pastu dpt byk baju lak tu + sock. Mereka yang mendpt hadiah ni mesti suke. Ummi telah hadiah kepada cucunda Rumaysa.. come sgt.. romper ni + tight dipakai mmg sgt sesuai. Boleh guna utk sleepware baby.. :). Lagi satu romper ni kemas bila dipakai, so taklah terbuka perut baby kalau baby lasak...cam Ammar Mujahid :)



romper gift set
4 romper + 5 handkerchief
Long Sleeve
100% cotton






Antara barang yang ummi akan jual ialah :
  1. fenugreek 600mg (75 n 150 capsul)
  2. baby romper gift set (romper+sock/handkerchief))
  3. Romper set (5pc/set)
  4. Baby tight (4pc/Set)
  5. Milk storage 2oz
  6. Set buku kanak-kanak

Dan ummi juga berminat nak jual :

  1. Medela Swing Breastpump
  2. Breast freeding t'shirt (labuh)

1 comment:

MamaHanan said...

wahh..akhirnya kak misah dah bukak blogshop..sukee sangat sebab blog akak dah himpun semua kedai brg baby yg best2..nanti saya link kat blog saya..takyah susah2 nak cari pas ni. kak, mumshoppe ni yg dulunya adalah mybosc kan?

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50
Bagaimanakah aktivisme pelajar bermula? Apakah pernana PBMUM dan PKPIM dalammembantuk minda pelajar yang berani membawa aspirasi dan suara rakyat? Apakah peranan ABIM, Al Arqam, Tabligh dalam membentuk gerakan dakwah di kalangan pelajar? Bagaimana Latihan Kader Dakwah berjaya membentuk semula kefahaman Islam yang murni di kalangan mahasiswa pada 1970an? Benarkah DEB gagal membentuk pelajar yg kembali dari luar negara berkhidmat utk kerajaan BN? Apakah IRC) Bagaimanakah IRC memainkan peranan dlm kebangkitan dakwah kampus? benarkah IRC sering mendatangkan masalah di kampus-kampus dan menjadi punca perpecahan gerakan dakwah? Sejauh manakah peranan IRC dalam perkembangan dakwah Islam di Malaysia? Siapakah sebenarnya ahli-ahli IRC? Buku ini menyingkap persoalan-persoalan di atas yang adakaitan dgn susur-galur keterlibatan pelajar di dalam dan di luar kampus. Perbagai persatuan dan organisasi yang wujud di sekeliling kehidupan pelajar yang membentuk dan mencerna minda mahasiswa dan akhirnya memunculkan jati diri sebenar mahasiswa dgn idealisme mereka tersendiri sebagai generasi pemuda harapan bangsa, negara dan agama. Wajar dimiliki oleh mereka yg cintakan ilmu, sejarah khususnya mahasiwa sendiri agar mereka tahu bagaimana sejarah kebangkitan mahasiswa bermula. Agar mereka tahu bahawa mahasiswa adalah suara dan jiwa rakyat!

My Box.net Files. Berkongsi beautiful powerpoint dgn rakan-rakan lain. feel free to download :)