Sunday, May 23, 2010

Pemenang Contest

Assalamu'alaikum wbt..

Lamaaanyerr tertangguh umumkan pemenang contest yg ummi anjurkan.. hehe macam-macam berlaku... termasuk pelbagai dugaan dan cabaran dlm keluarga dan kerjaya.. termasuklah kewujudan blog dan entry blog ni hehe takpe lah.. live must go on.. biasalah namanya hidup pasti ada cabaran.. cuma jgn mengalah dgn cabaran.. tanganinya dan berusaha mengharunginya!!chayokk ummi chayok!! Hehe apa ummi mengomel ni.. yelah blog ummi, ummi citer pasal ummi la bukan pasal org lean..



Setelah dinilai.. di bawah ni mereka yg terpilih menjadi pemenang contest ummi. Tahniah yer.. bagi pemenang, sila tinggalkan alamat pengeposan dlm comment entry ni utk hadiah ya. Terima kasih kepada semua 11 peserta yg menyertai pertandingan ini.. sokongan anda sgt2 dihargai dan salam perkenalan dari ummuanis dan yati..











TAHNIAH!!!

7 comments:

Aiyu Esa said...

salam kak..tq banyak2..tak sangka lak boleh menang saguhati.erm,saya dok jauh nie.nti akak hantar hadiah kat address msia jer yeik..tq so much...

aiyu esa
140 lorong intan 3,
taman intan mas,
36000 teluk intan,perak.

~dYaHaHa~ said...

yay..menang walaupon saguhati..hehe...entry No.11...kena bagi address kat puan penganjur ke? try cari email add u, xjumpe...

ummi sofiyyah said...

Alhamdulillah..akhirnya keluar juga senarai pemenang...lama tul tgu..hehe
tapi x sia2 dpt jgk adiah saguhati...tq yer ummuanis..
Tahniah kpd semua pemenang juga...

ummi sofiyyah said...

details alamat saya dah hantar ke emel ni yer.. ummu_anis@yahoo.com

tq

liennasts said...

salam ziarah.. wah.. terima kasih ye.. saya dapat no.3 tu.. first time berjaya menang contest ni..

alamat:
Nur Azlina Aris
Lot 270 No. 20 A,
Batu 4 Jalan MUar,
Kampung Batu Badak,
85000 Segamat JOhor.

phone number: 017 7605640

Ummi Danish said...

Assalamualaikum akak, thanx. First time join contest tuk babah and first time menang. Terima kasih banyak2.

alamat saya:

Mohd Iqbal Bin Zulkifli
No 78, Jalan H 1,
Fasa 5, Taman Melawati,
53100 Kuala Lumpur.

phone no: 017-2219674

Ummi Danish said...

Assalamualaikum Ummu Anis,

Saya nak tanya sikit, akak cakap temapat pertama akan dimasukkan dalam majalah kekeluargaan kan?

Dimana boleh saya dapatkan majalah tuh? Beli dimana? Kalau boleh saya nak beli majalah tu? tolong reply ke email saya boleh?

izyanni@gmail.com

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50
Bagaimanakah aktivisme pelajar bermula? Apakah pernana PBMUM dan PKPIM dalammembantuk minda pelajar yang berani membawa aspirasi dan suara rakyat? Apakah peranan ABIM, Al Arqam, Tabligh dalam membentuk gerakan dakwah di kalangan pelajar? Bagaimana Latihan Kader Dakwah berjaya membentuk semula kefahaman Islam yang murni di kalangan mahasiswa pada 1970an? Benarkah DEB gagal membentuk pelajar yg kembali dari luar negara berkhidmat utk kerajaan BN? Apakah IRC) Bagaimanakah IRC memainkan peranan dlm kebangkitan dakwah kampus? benarkah IRC sering mendatangkan masalah di kampus-kampus dan menjadi punca perpecahan gerakan dakwah? Sejauh manakah peranan IRC dalam perkembangan dakwah Islam di Malaysia? Siapakah sebenarnya ahli-ahli IRC? Buku ini menyingkap persoalan-persoalan di atas yang adakaitan dgn susur-galur keterlibatan pelajar di dalam dan di luar kampus. Perbagai persatuan dan organisasi yang wujud di sekeliling kehidupan pelajar yang membentuk dan mencerna minda mahasiswa dan akhirnya memunculkan jati diri sebenar mahasiswa dgn idealisme mereka tersendiri sebagai generasi pemuda harapan bangsa, negara dan agama. Wajar dimiliki oleh mereka yg cintakan ilmu, sejarah khususnya mahasiwa sendiri agar mereka tahu bagaimana sejarah kebangkitan mahasiswa bermula. Agar mereka tahu bahawa mahasiswa adalah suara dan jiwa rakyat!

My Box.net Files. Berkongsi beautiful powerpoint dgn rakan-rakan lain. feel free to download :)