Thursday, April 16, 2009

Aishah lena dalam dendangan zikrullah Anis Solehah...

Kisah Aishah..

Pada satu hari ketika Ummi masak di dapur terdengar Anis memanggil... 'Aishaaahhh'. Ummi toleh ke belakang di tempat Anis bermain. Macam salah dengar jer.. betul ke ni Ummi dgr Anis panggil nama Aishah. Kemudian Ummi datang menghampiri Anis.. Oh. oh.. rupa-rupa inilah Aishah yang Anis panggil tu... memang betul Anis telah sebut Aishah dgn betul tanpa pelat.. Comel tak Aishah ni? (gambar baby doll ni adalah Aishah Anis.. hehe). Anak patung ni percuma. Hadiah bila beli shower gel. :).



Inilah Aishah yang Anis selalu kelek. Anis dpt nama Aishah ni rupa-rupanya sempena nama baby yg ada di nurseri tempat Anis diasuh ketika Ummi berkerja.. Kerana sgt suka kepada baby.. akhirnya Aishah ni menjadi baby kesayangan Anis. Ha.. nak tahu apa Anis buat kat baby Aishah Anis nie?.. lihatlah rakaman papparazi Ummi nie.. huhu..


video

No comments:

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50

Buku Pertama Ummu Anis : Harga RM18 + Pos Express RM4.50
Bagaimanakah aktivisme pelajar bermula? Apakah pernana PBMUM dan PKPIM dalammembantuk minda pelajar yang berani membawa aspirasi dan suara rakyat? Apakah peranan ABIM, Al Arqam, Tabligh dalam membentuk gerakan dakwah di kalangan pelajar? Bagaimana Latihan Kader Dakwah berjaya membentuk semula kefahaman Islam yang murni di kalangan mahasiswa pada 1970an? Benarkah DEB gagal membentuk pelajar yg kembali dari luar negara berkhidmat utk kerajaan BN? Apakah IRC) Bagaimanakah IRC memainkan peranan dlm kebangkitan dakwah kampus? benarkah IRC sering mendatangkan masalah di kampus-kampus dan menjadi punca perpecahan gerakan dakwah? Sejauh manakah peranan IRC dalam perkembangan dakwah Islam di Malaysia? Siapakah sebenarnya ahli-ahli IRC? Buku ini menyingkap persoalan-persoalan di atas yang adakaitan dgn susur-galur keterlibatan pelajar di dalam dan di luar kampus. Perbagai persatuan dan organisasi yang wujud di sekeliling kehidupan pelajar yang membentuk dan mencerna minda mahasiswa dan akhirnya memunculkan jati diri sebenar mahasiswa dgn idealisme mereka tersendiri sebagai generasi pemuda harapan bangsa, negara dan agama. Wajar dimiliki oleh mereka yg cintakan ilmu, sejarah khususnya mahasiwa sendiri agar mereka tahu bagaimana sejarah kebangkitan mahasiswa bermula. Agar mereka tahu bahawa mahasiswa adalah suara dan jiwa rakyat!

My Box.net Files. Berkongsi beautiful powerpoint dgn rakan-rakan lain. feel free to download :)